TÄVLA HOS BUNNY



Jag gjorde tvÄ extra smÄ kors dÄ jag pysslade, och jag tÀnkte tÀvla ut dem! Man kan tÀvla om bÄda, eller om bara en. Dock kan man bara vinna en av dem, jag kommer att vÀlja tvÄ vinnare alltsÄ!

Om du vill vinna det första, det rÀttvÀnda korset (ser nu att jag lagt bÄda tvÄ upp och ner haha!) sÄ skriver du "rÀtt" i en kommentar hÀr nedanför!

Om du vill vinna det andra, det felvÀnda korset sÄ skriver du "fel" i en kommentar hÀr nedanför!

Vill du tÀvla om bÄda sÄ skriver du helt enkelt "kors och tvÀrs" i en kommentar hÀr nedanför!

Glöm inte namn och blogg, ni fÄr gÀrna tipsa om tÀvlingen, och den pÄgÄr till pÄ söndag! Lycka till!
#1 - - Ana Duyprath:

Would you sent to Brazil? hehehe

They're awesome, but I preffer one on the 'right' way, I mean, the "rÀtt"[??]

#2 - - Ana Duyprath:

That's awesome!

#3 - - asta:

RĂ€tt!

Gillar verkligen att det ser lite smÄslitet ut, vill haaaa haha :D

#4 - - Poya:

Fel!

#5 - - Bird:

rÀtt

#6 - - Bird:

fel

#7 - - Bird:

kors och tvÀrs! :D

#8 - - Katrin:

RĂ€tt! :D

#9 - - emma- photo and a little bit of hope:

rÀtt :D

#10 - - alexandra:

kors och tvÀrs! haha:D

#11 - - EMMA:

RĂ€tt! :D

#12 - - Sofie:

rÀtt! :)

#13 - - Jessi Fox:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!



FEEEEEEEEEEEEEL!!!!!



hoppas de inte Àr för sent idag???

#14 - - OGRE:

FEL FEL FEL FEL FEL!!