SKONA MiG


TvÄ nya godingar hos Nelly.com.
Kilklackar Àr ju min stora passion vad gÀller skor, och de hÀr Àr sÄ himla snygga i skaftet! Men Äh andra sidan sÄ hade ett par klumpklackar i sammet varit enormt snyggt ocksÄ! Och just det hÀr paret Àr ett syskon till ett par jag redan har hÀr hemma, och som jag tycker vÀldigt mycket om.  Vilket par ska jag vÀlja? 449 kostar dem, föresten!



Glöm inte tÀvlingen!
#1 - - emma- photo and a little bit of hope:

dem hÀr skorna vill jag ha: http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/lundberg-971/brooklyn-971005-14/

Men det Àr svÄrt att ha sÄn skor nÀr man Àr 15 bast :( livet Àr sÄ svÄrt ibland haha

#2 - - Kajsa:

- tack snygging! dom dÀr paren var farligt snygga! :D

#3 - - ROCKAHOLIC:

sv; hahha Ähh, det Àr sÄ sinnes drygt! vafan kan man inte bara slÄ till sig sjÀlv och ta modet till att göra nÄnting sjÀlv nÄngÄng..! :p haha

#4 - - - Alexandra!:

sv: Du vet att jag hÄller varje tumme och tÄ för att det ska vÀnda för dig snart, tjejen! <3

#5 - - emma- photo and a little bit of hope:

sv: vill sÄ gÀÀÀÀÀrna köpa dem men om jag gör kommer jag fÄ leva pÄ 70 kr resten av mÄnaden pga födelsedagar och skuld till mamma haha =(

fÄr man frÄga hur du har rÄd med allting? :O

#6 - - mila:

högklackat Àr otÀckt fint ... synd bara att jag har för smÄ fötter för att kunna köpa vilka jag Àn vill ha ... avundas dig!

#7 - - mila:

Sv: Åh tack!!

Ja, ungefÀr .. jag har 35-36 pÄ vanliga skor, sÄ högklackat Àr galet att fÄ tag i, försökt med sulor men dom bara halkar runt och inget sitter bra.