PRATA, FÖR ATT iNTE EXPLODERA

Jag har fÄtt mÄnga kommentarer just nu frÄn olika folk som skriver att de kÀnner igen sig i det jag skriver om nu. Det gör lite ont i mitt hjÀrta. Ingen ska behöva mÄ dÄligt oavsett vilken orsak det Àr. Och jag vill be om ursÀkt för att det Àr mycket "kÀnslor" pÄ bloggen nu, men helt Àrligt sÄ vet jag inte annars var jag ska göra av det. Man exploderar om man mÄste hÄlla det inom sig. Jag gör det. Jag funkar sÄ. Jag mÄste spy ut allt vad jag kÀnner tills det inte finns nÄgot kvar. Det kan ta en vecka, det kan ta flera Är. Vem vet...



Vad jag ville sĂ€ga var.. om nĂ„n vill prata. Om det som gör ont, eller det som Ă€r svĂ„rt. Eller om vad som helst, sĂ„ finns jag pĂ„ facebook (Bunny TherĂ©se JangegĂ„rd) eller pĂ„ msn ([email protected]). Ibland Ă€r det vĂ€ldigt skönt och trevligt, för all del, att prata med nĂ„gon som man faktiskt inte alls kĂ€nner. Puss pĂ„ er, jag tycker om er.
#1 - - Pyrola:

Ja det fanns nÄgra kvar pÄ Lindex i Lund! Kolla Nova ocksÄ kanske? Skynda innan de tar slut bah!

#2 - - emma- photo and a little bit of hope:

jag addar dig pÄ facebook, emma klang heter jag dÀr. inget sÀrskilt har hÀnt men just idag Àr en dag dÄ jag kÀnner mig lite extra vÀrdelös och sÀmst. <3

#3 - - emma- photo and a little bit of hope:

vatusan, hittar inte dig.

o btw. jag gillar dina kÀnslosamma inlÀgg, dem fÄr mig att le trots att det Àr sÄ mycket kÀnslor.

#4 - - Anna:

Maw, jag pratar gÀrna om det behövs :)

#5 - - Jessica:

Fin <3 Jag addar dig, man vet aldrig nÀr man kÀnner för en pratstund och det gÄr ju pÄ bÄda hÄll ;). Och jag har inget emot kÀnslosamma inlÀgg. Bara ut med allt. Kram

#6 - - Alice:

SjĂ€lvklart ska ingen behöva mĂ„ dĂ„ligt. Men alla gör det ibland, och alla behöver fĂ„ ur sig allt man samlar pĂ„ sig. Även om mĂ„nga tyvĂ€rr förnekar detta.

--

Personligen kan jag inte sÀga att jag "vet hur du kÀnner dig", men jag kan förestÀlla mig. Kanske. FrÄgan Àr ju om du vill prata? I sÄ fall sÄ stÀller jag gÀrna upp (som nog har sagt förut tror jag). SÀg bara till sÄ addar jag dig. <3

#7 - - Carro:

Jag addar dig gÀrna :D

som du skriver tycker jag att det ibland Àr skönt att prata ut med nÄgon som man inte kÀnner och kanske aldrig kommer att trÀffa (:

#8 - - Sara:

fÄr man lÀgga till dig pÄ FB för att man tycker det Àr kul att lÀra kÀnna nya personer?

#9 - - Alice:

JasÄ? Den har jag aldrig hört förr, men för ett tag sedan lÀste jag att man bör Àta choklad direkt efter maten (istÀllet för att vÀnta nÄgon timme eller sÄ) för att minska suget efter det... Men jag vet inte. Tror det Àr vÀldigt mycket som Àr individuellt i en sÄdan frÄga.



Sv: DÄ gör jag sÄ. Alice Svensson pÄ fb. :3

Är typ aldrig inne pĂ„ msn numera, men addar dig dĂ€r med (sĂ„ det Ă€r jag som Ă€r Soltorgs_.... om du undrar. :P )

#10 - - Amanda:

La till dig pÄ facebook nu fina du, du ser pÄ min mail hÀr vad jag heter ifall du undrar, kram <3