OH WHEN YOU CALL MY NAME



TÄrarna vill inte sluta rinna. Jag kan fortfarande inte förstÄ att det Àr sant. Att det Àr sÄhÀr det ska vara nu. Snart ska jag gÄ ivÀg och packa ihop stora delar av mitt liv. Aj aj aj det gör ont. DÀrefter ska jag klappa marsvinsbÀbisar. Det kanske tröstar lite. Vad gör ni ikvÀll?
#1 - - Amanda:

Usch, sĂ„nt Ă€r jobbigt.. Ser upp till dig Bunny, tycker du Ă€r sĂ„ stark! Jag förstĂ„r hur jobbigt du mĂ„ste ha det, jag som sjĂ€lv blev dumpad för ca 2 mĂ„nader sen.. Även om jag har en ny pojk nu som jag tycker om sĂ„ vill jag inget hellre Ă€n att fĂ„ tillbaka Honom. Men, jag pratar med honom ofta dĂ„ vi Ă€r vĂ€ldigt bra kompisar, och han saknar mig med sĂ„.. Jag vĂ€ntar pĂ„ bĂ€ttre tider, kommer förhoppningsvis fĂ„ tillbaka honom sen. Jag hoppas att du har samma tur, nu vet jag ju inte vad det Ă€r som har hĂ€nt, varför det tog slut mellan er. Jag hoppas dĂ€remot att du har en liten aning iaf, att han har förklarat sĂ„ du inte stĂ„r dĂ€r och inte vet Varför.

Jag vet att det Àr svÄrt att tro det, jag tvekar sjÀlv pÄ rÀtt ofta men, det kommer att ordna sig. Men nÀr, det kan man inte veta, men nÄngÄng sÄ.



Du fÄr ta en dag i taget, göra nÄgot Du tycker om. Jag vet att det kan vara svÄrt att göra nÄnting alls vid ett sÄnt hÀr tillfÀlle, dÄ allt kan pÄminna om honom. UmgÄs med din familj, jag tror du behöver dom mer Àn nÄnsin nu, och dom vet det.



KÀmpa pÄ Bunny, jag tror pÄ dig <3