MJUKASTE SAMMET


Börjar fÄ en liten samling av sammetsleggings. Kan vara det bÀstaste plagget nÄgonsin. Det första paret blir nÀstan silvriga nÀr ljuset faller pÄ ett vist sÀtt. Det andra paret Àr bara vackert. Vackert blÄtt för att ge liv i vilken outfit som helst. Det tredje paret Àr helt knÀppt, det Àr ett par i krossad sammet som jag fick av moster Lisa. De Àr snesydda och smÄ, men jag tycker det Àr sÄ fina ÀndÄ, för de Àr sÄ hÄrt krossade och det ser sÄ brutalt ut. Det fjÀrde paret Àr det nyaste. De köptes igÄr pÄ Gina Tricot. Om nÄn av er funderar pÄ sammetsleggings nu till hösten sÄ köp de hÀr. De mjukaste och glansigaste och skönaste du kan tÀnka dig. 149 kronor, och finns i en guld/beige fÀrg ocksÄ! NÀst pÄ min lista Àr ett par i fÀrgen blodrött!
#1 - - Zoofie:

Åh, har ju velat ha ett par sedan jag sĂ„g dina blĂ„a. FĂ„r ta mig en tur till stan imorgon :)

#2 - - Anette:

sammet Àr sÄ himla fint.

har ett par sammetleggins som jag sÀllan anvÀnder. aaah, har glömt bort den helt enkelt!

#3 - - Isolabelle:

Åh sĂ„ himla fina! MĂ„ste införskaffas. Provade en sammetsklĂ€nning pĂ„ HM igĂ„r med den satt sĂ„ himla konstigt tyvĂ€rr :/

#4 - - Amanda:

Svar: Usch ja, men vi fÄr ta en dag i taget och hoppas pÄ det bÀsta. Och det Àr bara att höra av dig om du vill prata, kram! <3

#5 - - Mariam:

sv: de ligger runt tusenlappen för mig :)



Coola leggings!

#6 - - Mathilda:

ÄÄh va bra, dÄ ska jag dra mig till gina snarast och köpa mig ett par, men kollade pÄ deras hemsida, glÀnser dem i grÄtt/silver eller Àr dem liksom mörka i alla ljus? Tackar för svar! Kram

#7 - - Bunny:

MATiLDA: De glÀnser lite, de Àr enormt blanka. Men mest matt svarta Àr de i alla fall. Glittrar lite kanske i solljus! Som "vampyrer".