#1 - - Anette:

oj, vad fin den var!

#2 - - Alice:

ÄÄh, nu blev jag jÀttesugen pÄ att lyssna Hilf Mir Fliegen!

#3 - - Annie:

Du Àr sÄ vacker Bunny! Jag skrev en kommentar till dig en gÄng om att jag Àlskade dig och din blogg. Jag blev sÄ glad nÀr jag hittade den för det var verkligen första gÄngen jag "kÀrade ned mig" i en blogg, kÀnde igen mig, beundrade. Minns att du tackade för min kommentar i ett blogginlÀgg, att du blev glad och att det kÀndes bra att kunna göra en annan mÀnniska glad. Jag var trasig dÄ, hade blivit dumpad efter att ha varit sambo i 4,5 Är. Min vÀrld rasade, mitt hjÀrta krossade. Jag blev deprimerad och till slut sÄ djupt att jag blev sjukskriven i ett halvÄr. Nu Àr du trasig och det gör ont att se. Vill bara ge dig en kram och sÀga att det blir lÀttare med tiden. Trodde aldrig att jag skulle finna livsglÀdje efter detta. Först nu efter ett Är kan jag andas igen. SnÀlla prata med nÄgon sÄ du fÄr hjÀlp att ta dig igenom det hÀr för det Àr fruktansvÀrt tungt men det gÄr trots allt att le igen.