JUST NU KAN JAG iNTE SLUTA LE




AlltsÄ wow wow wow wow. Trodde aldrig att jag skulle fÄ sÀga det hÀr, men jag ska till Hogwarts. PÄ riktigt. Och till alla andra stÀllen i hela denna underbara magiska extra vÀrlden. Jag ska ta min syster i hand och Äka till London i slutet av April, och i London möter jag upp vÀrldens bÀsta Zoofie och hennes fina familj, och dÀrefter börjar Àventyret. Kan knappt tro det. Vi ska springa omkring pÄ marken dÀr Harry och Professor Snape, Voldemort och Dumbledore trampat omkring, och andas luften dÀr vÀrldens bÀsta historia blivit till liv. Och allt detta bokades idag, ikvÀll, den 31 oktober. Ett av de viktigaste datumen i Harry Potter vÀrlden. Viste ni till exempel, att det var inatt för 30 Är sedan som hela historien började?

#1 - - ZOOFIE:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Nu Ă€r det verkligen pĂ„ riktigt! :D hihih. Fy fan vad underbart.

#2 - - Anna:

Ofta Àr det skönt att prata med nÄn som man inte kÀnner sÄ bra, tycker jag i alla fall :)

Haha filmen Àr slut faktiskt :) Gud jag grÀt sÄ i slutet.

Avundsjuk! Jag vill ocksÄ Äka dit!

#3 - - SOFIA:

SVAR; tack sÄ mycket! :D

#4 - - Anna:

Ja precis. Jag tycker oftast att det Àr mycket lÀttare att prata ut med nÄn man egentligen inte kÀnner :)

Åh! Jag ska köra nĂ„t maraton nĂ„n dag och kolla igenom alla filmerna, var alldeles för lĂ€ngesen!

#5 - - pimpXprincess:

Vad kul! :D

#6 - - josefin:

hej! jag blev sÄ glad att jag Àntligen hittat nÄn som Àlskar harry lika mycket som mig. men jag har ett par oklarheter frÄn boken som jag inte har fÄtt svar pÄ frÄn nÄgon sÄ tÀnkte frÄga dig :) jooo, varför kan harry inte se testralerna tidigare? han har ju redan sett sin mammma dö nÀr han var liten. och sen nÀr harry gick till voldemort i skogen sÄ var han ju herre över döden och jag förstÄr hur han va det ocksÄ och allting. men jag förstÄr inte hur voldemort inte kunde "överta" makten över the elder wand (vet inte va den heter pÄ svenska) nÀr han "dödade" harry. :) tack pÄ förhand om du vill fÄr du gÀrna svara pÄ min mail!