iM SO GODDAMN CUTE!








Eller jag menar titta pÄ mina nya skor!
Skojar inte om jag sĂ€ger att detta Ă€r de snyggaste Nellyskorna jag har! Även om de hĂ€r Ă€r snygga rent modellmĂ€ssigt, sĂ„ Ă€r de hĂ€r helt perfekta. Inga skrĂ„mor, inga limrester, inga synbara fel, sitter perfekt och omg materialet. Sammetslena! Love love love! De bara luktar vĂ€ldigt mycket kemikalier sĂ„ jag tror att jag Ă€r lite pĂ„verkad nu. FĂ„r nog ta av dem och sĂ€tta ut dem sĂ„ de fĂ„r lufta av sig.. NĂ„ja. Och vĂ€nta bara tills ni fĂ„r se klĂ€nningen jag bloggade om igĂ„r. Haha, den Ă€r helt fantastisk!
#1 - - OGRE:

KOLLA KOLLA! Kanin skor! =D ^^ :3

#2 - - pimpXprincess:

Haha, du och skor alltsÄ ;)

#3 - - emma- photo and a little bit of hope:

du Àr sÄ underbart vacker och jag blir galen varge gÄng jag ser dig. Du Àr en sÄ stor inspration inom mode och att jag vÄgar sÄ mycket i smink/stilvÀg Àr pÄgrund av dig.



ps. lÀngtar tills halsbandet kommer ( det har sÀkert redan kommit men Àr för lat för att cykla 50 m till posthuset och kolla haha )

#4 - - Amanda:

Åh sĂ„ jĂ€kla fina de Ă€r! Skulle bestĂ€llt dem igĂ„r, men de hann ta slut... MORR. SĂ„ fick bli bruna istĂ€llet, haha.

#5 - - Anonym:

skit snygga!!

#6 - - Pyrola:

Du gör mig lesbisk! hahahah nejmen fy fanken sÄ himla göllig, vill se mer av klÀnningen! :D