DUST DRESS


Hej fina klÀnning du gör mig glad om du trillar i min brevlÄda imorgon! Och du fÄr gÀrna ha sÀllskap av de dÀr skorna frÄn Nelly oxÄ! FörstÄr inte Nelly, föresten. De har 2 - 3 dagars leveranstid, jag brukar fÄ mina varor efter en dag. Nu har den tredje dagen gÄtt och jag har inte fÄtt mitt paket Àn. Buhu. Im sad. Ge mig mina skoor! ^^
#1 - - Anna:

Tack tack :)

#2 - - Isolabelle:

Jag vÀntar ocksÄ pÄ skor frÄn Nelly.. Första gÄngen jag shoppar dÀr sÄ de Àr liiite spÀnnande!

#3 - - Isolabelle:

Svar: Det blev dom hÀr http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nellyshoes-427/leolina-427796-509/

Sjukt hög klack och ganska smal ocksÄ sÄ fÄr se hur mkt jag kan anvÀnda dom. Men var tvungen att ha dom!!



Hmm, skumt! Jag bestÀllde mina sent i mÄndags sÄ jag hoppas att jag fÄr dom imorrn innan jag Äker hem till Stockholm...

#4 - - Jamie:

Det mÀrks pÄ Nelly nÀr de har rea, leveransen tar alltid lÀngre tid dÄ.

Älskar din nya frisyr, sĂ„ snygg.

#5 - - Alice:

Jag tog min "bestÀlla-frÄn-Nelly.com"-oskuld igÄr (lÀskigt!). Varför bestÀllde inte jag ocksÄ skor? D:

#6 - - Alice:

Mysig klÀnning btw, ge mig!