BY BLOOD AND BY ME, i FALL WHEN YOU LEAVE

Om ni kikar pĂ„ designen sĂ„ förstĂ„r ni nog vad det Ă€r som har hĂ€nt. Jag tĂ€nker inte förklara hur, eller varför, för jag vet inte varför. Det gör bara sĂ„ fruktansvĂ€rt ont. Han var mitt allt. Är mitt allt. Mitt hjĂ€rta Ă€r i tusen vassa bitar pĂ„ grund av honom och det skĂ€r upp mig gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng och jag tror att jag kommer förblöda snart, men Ă€ndĂ„, Ă€ndĂ„ sĂ„ vill jag inget hellre Ă€n att han ska plĂ„stra om det med sina varma hĂ€nder. Hans hĂ€nder som alltid sa allt det han inte kunde sĂ€ga. De som Ă€r perfekt formade för mina smĂ„ att rymmas inuti. Jag vill gömma mig hans varma grepp och aldrig mer komma fram igen.

Jag kunde ju inte behĂ„lla alla bilder pĂ„ honom, pĂ„ oss, som sĂ„ vackert dekorerat min blogg. Det som jag varit sĂ„ stolt över. Jag klarade inte av att sitta och sortera sĂ„ allt Ă„kte bort. Det fĂ„r vara lite tomt hĂ€r ett tag. Allt Ă€r tomt. Även om bilden pĂ„ min header symboliserar oss sĂ„ fĂ„r den stĂ„ kvar. Det Ă€r inte en direkt bild pĂ„ honom. Och jag mĂ„ste fĂ„ drömma lite. Inga frĂ„gor och sĂ„, Ă€r ni snĂ€lla. För jag har som sagt inte svaret sjĂ€lv.

#1 - - Zoofie:

<3

Massa kramar. Jag vet inte mer vad jag ska sÀga Àn det, det finns liksom inget jag kan sÀga som kan göra det bÀttre. Men om du behöver prata sÄ vet du ju vart jag finns, sÄklart.



#2 - - cathart:

förstÄr att det mÄste vara jobbigt nu, har suttit i samma bÄt. var tillsammans med en kille i 5Är, han var mitt allt och jag gav upp allt för honom, flyttade bort frÄn mina vÀnner och min familj och plötsligt stog jag bara dÀr ensam. utan nÄgra vÀnner, utan honom, utan nÄgonting. vilket dock idag visar sig vara det bÀsta som hÀnt mig. var sÄ ledsen och förstörd du vill men oroa dig inte, allt kommer ordna sig till det bÀsta tillslut, Àven om det inte kÀnns som det nu

#3 - - Alice:

Jag gissade pÄ att det var sÄ. men jag hoppades verkligen för din skull att det var nÄgot annat som hade hÀnt. :(

Jag kan dock inte göra sÄ mycket mer Àn att ge dig en massa kramar! hugs <3

#4 - - felicia.:

har en syster nu som bor i mitt vardagsrum. Hennes pojkvÀn och sambo gjorde slut efter tre Är. Skickar dig all vÀrme och tankar till dig. Ingen ska behöva gÄ igenom en sÄn smÀrta. Hoppas de finns nÄgon eller nÄgot som hÄller dig över ytan. SÄ du kan fokusera tankar pÄ annat

#5 - - Isolabelle:

Har inget vettigt att trösta med, men jag hoppas att det blir bÀttre snart. Dom sÀger ju att tiden lÀker alla sÄr <3 MÄnga kramar!

#6 - - Anette:

ta hand om dig..

<3

#7 - - Saa /:

Stackars fina du! <3

#8 - - pimpXprincess:

Jag vet inte vad jag ska sÀga. Jag hoppas verkligen att du tar dig upp snart och kan bli hel igen. Du förtjÀnar verkligen inte att mÄ sÄhÀr! Get well! <3

#9 - - - Alexandra!:

KÀrlek till dig, Bunny. TÀnker pÄ dig Ànnu mer nu nÀr det jag befarade Àr bekrÀftat. Du vet att du har mig hÀr uppe i huvudstaden om du skulle fÄ för dig att Äka hit! <3

#10 - - Katrin:

Herregud..blir alltid lika chockad och ledsen nÀr folk jag kÀnner/bekant har break-up med sina kÀraste..

FÄr tÄrar nÀr jag lÀste inlÀgget..

Skickar ivÀg massa cyber-kraft och kramar och hoppas innerligt att du mÄr bÀttre snart ;(

#11 - - Wiiiings:

Hang in ther girl. Kram pÄ dig!<3

#12 - - myvilia:

Ni var sÄ fina ihop, det kommer nog ta ett tag innan det kÀnns bÀttre men jag VET att det finns nÄgon lika fin, finare för dig senare nÀr du Àr redo. <3

#13 - - anita:

trÄkigt att höra ): Hoppas allt blir bÀttre snart, Àven om det kan ta lite tid. Take care Bunny! <3

#14 - - ellinor:

BunnyBoo <3 Jag bor i Dalby nÀsta vecka om du behöver en fika <3

#15 - - Ellinor:

Stackars bunny!

Inget jag sÀger kan Àndra det som har hÀnt. Och du Kommer inte vara ledsen för alltid, sÄ jag skickar kramar kramar via den hÀr kommentaren!

Ta hand om dig Bunny <3

#16 - - Amanda:

Nej, fy.. Var ju sjĂ€lv med om samma sak nyligen.. Det gör sĂ„ ont, jag vet hur det mĂ„ste kĂ€nnas. Stora styrkekramar till dig Bunny, jag vet att det Ă€r jobbigt, och jag vill att du ska veta att det Ă€r bara att höra av dig om det Ă€r nĂ„tt. Även om jag inte kĂ€nner dig mer Ă€n att vi har kommenterat varandras inlĂ€gg och sĂ„, sĂ„ finns jag hĂ€r för dig. Du Ă€r en sĂ„n fin mĂ€nniska Bunny, sĂ„ snĂ€ll och omtĂ€nksam. Ta en dag i taget nu, stora kramar frĂ„n mig <3

#17 - - Marigona:

Ouf jag vet inte ens hur det kÀnns men jag kan tÀnka mig hur jobbigt det Àr för dig! Glöm inte att tro pÄ dig sjÀlv, du Àr starkare Àn vad du tror! Du klarar detta! Kramkramkram<3

#18 - - Lina:

<3

kÀrlek Àr en hemsk sak som gör fruktansvÀrt ont.

En stor cyberspace kram till dig