BUNNY STYLE



Silvertröja och Jeans - BikBok / Skor - Modekungen.se

Idag tvingades jag ut ur mitt nÀstan apatiska tillstÄnd. GrÀt dÄ jag plattade hÄret pÄ första gÄngen 12 dagar. Vad Àr det för mening utan honom? Jeansen var lÀtta att komma i, tyvÀrr har jag gÄtt ner fyra kilo. Men tillslut sÄ klev jag in genom dörrarna pÄ köpcentrumet, pÄ darriga ben i klumpiga skor. Höll tummarna för vackra lillasyster som sökte som modell pÄ en open audition. Fick panik och ville svimma bland allt folk. Ta mig till dig. Tjoade till och log stort för första gÄngen dÄ hon gick vidare till andra omgÄngen, Àven om det tillslut inte rÀckte hela vÀgen.
#1 - - emma- photo and a little bit of hope:

fan vad ont det gör i mig att se dig sÄhÀr trots att vi inte kÀnner varandra. Jag mÄdde skit i början av veckan. men det blir bÀttre. SnÀlla, tro det. Jag har inte alls varit med om samma sak men nÀstan. Jag vet hur jÀvla ont det gör. Och om jag kunde skulle jag kramat dig tills du inte orkade fler kramar. Det Àr okej att vara ledsen, att inte Àta. Bara du inser nÄgon dag att du Àr bÀttre Àn han och att du inser hur vacker du Àr. Och jag hoppas verkligen att den dagen kommer snart, den dagen dÄ inser att han inte var vÀrd dig och att du Àr bÀttre Àn vad han nÄgonsin kan tÀnka sig.

Fina, fina flicka. Det blir bÀttre, lita pÄ det <3

#2 - - Mariam:

sv: jag bestÀllde dem frÄn solestruck.com



SNYGGA skor du har!

#3 - - Jessi Fox:

men fy jag blir helt tagen... jag vet att det Àr en klyscha.. men det blir bÀttre vÀnnen <3



förresten Àr du fruktansvÀrt snygg. bör inte vara svÄrigheter att leva ett lyckligt liv senare framöver ;)

#4 - - Amanda:

Styrkekramar till dig <3

#5 - - Elin:

Du Àr vacker, kram!