BUNNY STYLE



KlÀnning - Tradera / Skor - Modekungen.se / Ringar - DIY och Glitter
#1 - - Jennilie:

Sv: Ja jag lÀngtar sÄ förblÄnat mycket till jag fÄr hem skorna :D

#2 - - Marigona:

Tjusig som vanligt! :D



sv: Oh den ska jag se dÄ! Jag har typ bara sÀtt Twilight-filmerna och Speak dÀr hon vart med och tyckte att hon var sÄ lam i alla filmer. Fast det beror vÀll pÄ rollerna hon har i filmerna ocksÄ! (:

#3 - - Anna:

Fan vad snygg den var, nu blir jag avis! :D

#4 - - Amanda:

Svar: Ja, usch :( Tack, hoppas det kommer lösa sig för dig med <3 Skönt att du har en liten aning om varför iaf och att du kÀnner dig lite bÀttre.

Jag har börjat mÄ Ànnu vÀrre nu, men det har inte bara att göra med att han gjorde slut förut, utan Àven för massa annat dÄ jag har varit mobbad i flera Är och har nu svÄrt att lita pÄ folk och sÄ, Àr Àven vÀldigt deprimerad sÄ har lite problem med att orka med skolan ocksÄ. Men jag kÀmpar pÄ, vi ska klara det hÀr! <3

#5 - - Wiiiings:

SĂ„ fin du e bunny!

#6 - - - Alexandra!:

sv: Det Àr sÄ otroligt awesome! TÀnk att en person, som i somras började pÄ ens jobb, som man inte alls trodde man skulle ha nÄgon speciell kontakt med, som man helt plötsligt stöter pÄ ute pÄ dansgolvet och sedan gÄr vild med - kan göra vad personer man varit med mycket oftare, inte kunde göra. I love it!