Anton Kristiansson - Du Är Knark feat. Organismen & PstQ

Mina hÀnder darrar jag Àr skakig i benen, jag behöver dig nu kanske rakt in i venen.
Jag borde komma ner en stund försöka vila nu, men ÀndÄ sniffar jag i mig din doft och löper linan ut.
Om jag Àr utan dig sÄ blir jag stel som tennsoldater, jag kan inte tÀnka klart nÀr kroppen saknar kemikalier.

Du Àr min last min börda min förbannelse min frÀlsning.
Du Àr mitt liv min luft min sjÀl mitt allt min enda vÀn.
Du Àr pÄsen pulvret skeden nÄlen tÀndaren.
Du Àr sanningen och ljuset gör mig troende.
Du Àr mitt gift mitt knark min drog och mitt beroende.




BÀsta lÄten. Har aldrig varit med om nÄgot som satt ord pÄ hur det kÀnns, sÄ hÀr bra. SjÀlvklart inte precis alla ord. Men det mesta. Om nÄn undrar hur det kÀnns, sÄ lyssna lite.

JAG SKULLE HELLRE MiSTA LiVET ÄN ATT MiSTA DiG TROTS ATT DU FÖRTRYCKER MiG, FÖRDÄRVAR MiG, FÖRGiFTAR MiG.
#1 - - alexandra:

Orginalet Àr mycket bÀttre! Men ja, Anton Kristianssons lÄtar Àr sÄ sjukt, Àckligt trÀffsÀkra.