31.10.11



Känner mig hopplös igen.
Idag ska jag iväg och söka jobb. Känns svårt. Och ikväll tar jag första steget mot att skaffa körkort. Var ska jag finna koncentrartionen?
#1 - - ZOOFIE:

Skaffa jobb här uppe och flytta in till mig och Sam i vår lilla, lilla lägenhet :D Han håller på att ta körkort också så då slipper du det x'D hahaha



Sv; Hihi tack sötnos :D Trivs i den också ^^ Det är ju lite annorlunda mot hur det brukar se ut, platt och tråkigt ;) Nu ska jag bara lära mig att göra den själv :DDD

#2 - - Hanna:

#3 - - Hanna:

Nej du känner inte mig även fast jag följt din blogg hur länge som helst, haha. Ville bara säga att jag känner verkligen igen mig i din sinnesstämning, lite det här att allt rasar samman, men livet fortsätter som vanligt utanför fönstret och förr eller senare måste man samla kraft för att ta itu med allt, även fast man egentligen inte orkar...Men.. orkar du, så orkar jag och orkar jag så orkar du..typ. Älskar din blogg! Haha

#4 - - Gosia:

Haha, jag älskar våra tumblr! ;)

Hmm... vad vill du jobba med egentligen? om du får önska dig vad som helst?

#5 - - elisabethroslund:

jag ska med börja med första steget mot körkort! we do it togetheeeer!!! haha :))