23.10.11

Om jag hade ont i hjÀrtat förut sÄ Àr det ingenting jÀmfört med hur det kÀnns nu. Om det var i tusen skÀrvor precis, sÄ tror jag att alla nu har försvunnit. De har brutalt slitits ut och istÀllet lÀmnat ett stort blödande sÄr i min bröskorg. Det Àr öppet och oskyddat och det kryllar av bakterier och smuts och det kommer aldrig att lÀka och jag kommer nog dö av blodförgiftning. SÄ kÀnns det just nu. Det svider i sÄret dÄ tÄrarna droppar ner.

Jag vill skrika och grÄta och slÄ sönder saker och jag tror jag ska göra det nu. Jag Äterkommer om en stund.
#1 - - Amanda:

Fina du, det gör mig ledsen att se dig sÄ hÀr. Vill du prata sÄ finns jag hÀr, bara sÄ du vet <3

#2 - - Anna:

<3

#3 - - Isolabelle:

Kramar!!

#4 - - pimpXprincess:

Det kommer bli bÀttre. FortsÀtt bara kÀmpa. Du Àr vÀrd att mÄ sÄ mycket bÀttre Àn sÄhÀr <3