UTÖKAR SAMLiNGEN



Och med den rubriken trodde ni alla att jag menade skor, va?
Tihi! IgÄr trillade fyra filmer ner i min brevlÄda, nÄgra av Tim Burtons mÀsterverk. Alice i Underlandet, Nightmare Before Christmas, Corpse Bride och Beetlejuice! De fÄr göra sÀllskap med Edward Scissorhands, Sweeney Todd och Sleepy Hollow nu! Har ni nÄn favorit Burton-film?
#1 - - alexandra:

Beetlejuice Àr min favorit!

#2 - - Alice:

Tim Burton Àr min gud! <3

Men om jag Àr tvungen till att vÀlja en favorit mÄste jag nog sÀga Big Fish, bara för att den faktiskt fick mig att grÄta i 40 minuter. :P

#3 - - ZOOFIE:

Tror nog faktiskt att Sleepy Hollow och Sweeney Todd Àr mina favoriter :DD Sedan Àr ju typ alla andra ocksÄ awesome, men om jag mÄste vÀlja alltsÄ :D

#4 - - Jessica:

Tim Burton Àr min absoluta favoritregissör. Jag har alla hans filmer. HAr du sett kortfilmen Vincent? Helt fantastisk :)

#5 - - Sanna:

Åhh! Tim Burton's filmer Ă€r ju sĂ„klart bĂ€st!

BÀsta filmen Àr The nightmare before christmas C:

#6 - - Gosia:

Alla Tim Burton filmer! haha

#7 - - Amanda:

Åh, har sjĂ€lv en liten Tim Burton samling bland mina filmer! Vet dĂ€remot itne vilken som Ă€r min favorit, det Ă€r sĂ„ svĂ„rt, alla Ă€r sĂ„ mysiga ju.

Alice i underlandet Àr kanske en av favoriterna, sen Sweeney Todd, Edward Scissorhands.. Nej, tÀnker inte försöka hitta nÄn favorit ^^