i LOOK TO YOU AND YOUR STRONG BELiEF





"Vad fin du har blivit i hÄret!" fick jag höra pÄ jobbet idag. VadÄ, var det fult innan eller? NÀ, han insÄg att det lÀt fel dÄ han sa det, det var ju sÄklart menat som en komplimang! Och jag som kÀnde mig sÄ slarvig som sov en timme extra imorse och bara kasade ivÀg till jobbet sedan utan att tÀnka mycket pÄ hur jag sÄg ut!

Segdag pÄ jobbet, vÀldigt kul dock, som alltid, blir alltid det dÄ jag fÄr testa istÀllet för att skeppa. Och inget jobb imorgon, lite trÄkigt. Hoppas pÄ jobb pÄ fredag istÀllet tillsammans med min vÀn som jag gett möjlighet till jobb dÀr! Nu ska jag typ. LÀsa era bloggar och spela facebookspel!
#1 - - Alice:

Vaaad Àr det för en blus/skjorta/topp (kÀrt barn har mÄnga namn? haha!) du har pÄ dig? :o

Den var fin <3

#2 - - Amanda:

Svar: Ja, det hade varit underbart om det gick :/

#3 - - pimpXprincess:

Haha ja, det var lite dÄligt formulerat. Men kul ÀndÄ att fÄ en komplimang nÀr man inte ens lagt ner tid pÄ det :)

#4 - - Anna:

Vad för möjlighet till jobb? :)