BEETLEJUiCE

Det blev ingen kul kvĂ€ll alls. Spenderat större delen av kvĂ€llen liggandes pĂ„ det kalla golvet. Hann knappt komma frĂ„n jobbet innan huset var tomt. Bröt ihop totalt. TvĂ„ lĂ„nga panikattacker inom loppet av nĂ„gra timmar. Min kropp skakar och fryser. Ögonen Ă€r svullna. Och jag har ont i halsen av all hysterisk skrikgrĂ„t.



DÄ jag vÀl kunde röra mig igen slÀngde jag mig i soffan och sÄg Beetlejucie, en ny film som landade i brevlÄdan idag. Nu blir det nog lite Big Bang Theory! Hoppas ni haft en bÀttre kvÀll!
#1 - - emma- photo and a little bit of hope:

det gör sÄ ont i mig att lÀsa sÄnt hÀr Àven om det kÀnns skönt att jag inte Àr ensam <3

#2 - - Amanda Matanovic:

Fin blogg du har, allt bra med dig?

Va gÀrna med i min DAGENS BLOGG tÀvling, lottar ut tre vinnare ikvÀll. Kram :}



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

#3 - - Johanna:

Ă…Ă„ Bunny-hjĂ€rtat T_T <3 jag vill bara krama om dig hĂ„rt och sprida glitter över din brustna vĂ€rld <3333

Ingen Àr vÀrd att mÄ sÄhÀr dÄligt, framförallt inte en underbar mÀnniska som du! T_T <33333 Kramar!

#4 - - Theresa:

usch, jag tycker sÄ synd om dej tjejen :'( <3

#5 - - pimpXprincess:

Hoppas verkligen att du mÄr bÀttre snart! <3

#6 - - Amanda:

Kram pÄ dig Bunny! <3