iMORGON

Hi pancakeseseseses! Jag är slut. Mer slut än vanligt. Trodde inte det var möjligt! Yrat runt som en höna på jobbet, fast med full koll! Var en liten förvirring ett tag med det visade sig att jag hade rätt och chefen fel. Haha. Därefter var det snabbt hem och svida om till träningskläder och trippa iväg till spegelsalen och mina galna dansungar. Idag blev det Michael Jackson danser för hela slanten. Nu kan jag bokstavligen talat inte röra mig.

Men det gör inget, för jag har ingenstans att gå. Nu ska jag sitta här hela natten om det så behövs. Måste planera morgondagen! Imorgon är jag ledig. Imorgon är det onsdag. Imorgon ska papperna till försäkringskassan postas. Imorgon är det dags för konsert. Imorgon träffar jag min prinsessa Ellia.

#1 - - pimpXprincess:

Skönt att kunna mer än chefen ;) hehe!