i WANNA HOLD YOUR HAND



Mitt nya halsband frÄn Shock.
Lite besviken blev jag dÄ jag fick det, för det finns ett i fÀrgen benvit ocksÄ, som Àr dubbelt sÄ stort. Det stod inget pÄ den hÀr beskrivningen men jag antog att eftersom det var frÄn samma mÀrke sÄ var det samma storlek. Hade velat ha det större. SÄ frÄgan Àr, behÄlla eller byta mot benvita som Àr lite större?
#1 - - Alice:

Sv: JodÄ, det var en ganska mysig kvÀll till slut. :)



Jag tycker du ska behÄlla det, det var jÀttefint!

Fast Ä andra sidan, om det inte var som du trodde sÄ Àr det ju vÀldigt synd. Hur mycket större Àr den benvita varianten?

#2 - - pimpXprincess:

Om du vill ha det andra borde du byta, men det dÀr var ju snyggt det med! :)

#3 - - Alice:

Sv: BÀttre Àn ingenting. De flesta av mina smycken ligger tyvÀrr gömda i en liten drak-stenkista. Har ingen plats för dem annars. :(



Jobbigt stor skillnad! I sÄ fall kanske det Àr bÀst att byta halsband? Om du tycker det Àr vÀrt besvÀret vill sÀga, vilket det kan vara ibland.

#4 - - Emelie - EMMIQ , Frisör & Vardag:

jag tycker den dÀr var jÀttesnygg i silver !:) Dock Àr det du som bestÀmmer om du vill behÄlla eller inte :)

#5 - - ZOOFIE:

Det vita!

#6 - - Elin:

JÀttefint, behÄll!

#7 - - Jasmina:

Very cool. Keep the silver. Silver is always better.

#8 - - Elise:

tycker helt klart du ska behÄlla!! ;)