BUNNY SKELETON (videoinlÀgg)

SÅ, jag köpte en sak frĂ„n Shock som jag tyckter var superful och supercool pĂ„ samma gĂ„ng. Helt meningslöst köp. Min storlek XS fanns inte sĂ„ jag valde S, för i det hĂ€r fallet sĂ„ gjorde det inget om den blev lite större... men dĂ„ jag tog den pĂ„ mig nu sĂ„ var den tvĂ€rt om mindre! Fick dra pĂ„ den med all kraft. FörstĂ„r inte alls, blev superpaff. MĂ„tten stĂ€mmer inte alls överens med dem pĂ„ hemsidan.. Men nu vĂ„gar jag inte skicka tillbaka den eftersom jag provat den.. och den kostade under 200 kronor sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l tramsa runt i den hĂ€r hemma i alla fall!

#1 - - Isolabelle:

Supercool ju!! Synd att den va lite för liten.

#2 - - ellinor:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Distans-_och_hemf%C3%B6rs%C3%A4ljningslagen



eftersom beskrivningen pÄ hemsidan inte stÀmde överrens med varan du fick hem borde du fÄ byta imo :)

#3 - - ZOOFIE:

Hahahhah fy fan vad hÀrlig du Àr x'D

#4 - - Lina:

sv: thanks dear

#5 - - ellinor:

sv: aa, men du borde fÄ skicka tillbaka ÀndÄ :) om du nu inte vill ha den i en S :)

#6 - - pimpXprincess:

Awesome ju! Tur att du inte bestÀllde XS dÄ, hehe! :)