... AND i DON'T GET iT..

The Horrors skulle gÄ pÄ klockan nio. Ellia och Anna Äkte frÄn Göteborg ner till Malmö igÄr för att se The Horrors, och dÀrefter lugnt kunna gÄ frÄn konserten vid tjugo över tio och ta bussen tillbaka vid fem i elva.

DÄ klockan var nio trippade det upp ett gÀng andra killar med smala ben pÄ scenen. Soundcheck trodde vi. Men sÄ fel vi hade. Det var S.C.U.M och de var förband. VadÄ förband menade vi? Det stod inget om nÄtt förband nÄgonstans. Men dom var bra sÄ vi dansade. Och sÄ var de klara vid halv tio. Woh tÀnkte vi, nu mÄste ju Horrors gÄ pÄ, annars kommer tjejerna missa slutet pÄ konserten!

Och roddarna började i alla hast att plocka bort S.C.U.Ms intstrument och stuffs.
Sen gick det segare och segare. Och klockan blev tjugo i tio. Kvart i tio. Tio i tio. Fem i tio. Och tvÄ minuter över tio sÄ klev The Horrors pÄ. Ellia och Anna hann se tre lÄtar. Tre fucking lÄtar!

AlltsÄ, förlÄt, men, va fan? Jag Àr sÄ himla sur pÄ arrangörerna! Inte nÄnstans stod det om nÄtt förband! Jag tycker sÄ himla synd om dom som betalde för att fÄ se The Horrors och fick se ett band de inte viste fanns, istÀllet.. Och dÀr fick jag stÄ sjÀlv och ha det fint och de fick Äka hem till Göteborg. NÀ, jag Àr besviken!

#1 - - pimpXprincess:

Fan vad trÄkigt! :/

#2 - - ZOOFIE:

Men vafan?! :o Idioti. Tycker de borde krÀva arrangörerna pÄ pengarna tillbaka.

#3 - - Gosia:

Jobbigt :/ I Sthlm stÄr det att de ska upp pÄ scenen 23... fÄr se hur det blir dÄ!

#4 - - Hanna:

Fan vad surt! Tyckte dock att det var rÀtt tydligt att det skulle vara ett förband, stod vÀl pÄ hemsidan och grejer? (eller har jag bara inbillat mig det? Àr osÀÀÀÀker)