UPDATE



Hej idag har jag jobbat och slitigt.
MÄlat en massa massa massa borta pÄ gymmet och sen Àven sytt klart kjolen till balklÀnningen. Men det Àr inte dÀrför det har varit sÄ tyst hÀr, det Àr för att jag inte haft nÄtt internet. Full teckning pÄ bÄde modemet och det trÄdlösa. Men tre ska ju alltid krÄngla. SÄ fort det regnar sÄ slutar det att fungera. Ville bara sÀga det. Nu ska jag sy lite mer, innan jag ska till gymmet igen för att mÄla lite till och sedan trÀna! PUSSSS

Föresten har jag inte fÄtt nÄn avi om att fÄ hÀmta mitt paket. Tycker jag Àr trist dÄ jag fÄtt mejl om att paketet har skickats och allt. Paketet brukar alltid komma inom en dag. Det Àr vÀl bara för att jag vÀntar sÄ det pirrar i magen som jag inte fÄr det. Blö.
#1 - - Anna:

Sv: Taack ^_^



Vad Àr det för skor dÄ? ;D

#2 - - emma: foto,mode,dans-blogg:

förvirrad.se. mÄlar du pÄ gym ? ;O