STiL-LiSTA

En gÄng för lÀnge lÀnge sen.. haha, sÄ hittade jag en liten rolig lista hos den hÀr fina tjejen! Jag som gillar sÄna hÀr listor oerhört mycket dÄ de ger en viss blogginspo tÀnker ta del av den. En punkt per dag!

01. Ett svart plagg
02. Ett vitt plagg
03. Ett fÀrgglatt plagg
04. Mitt favoritplagg
05. Min favorit vÀska
06. Mina favorit skor
07. Mitt bÀsta fynd
08. Mitt sÀmsta köp
09. En outfit frÄn senaste veckan
10. Det hÀr skulle jag alltid kunna bÀra resten utav livet...
11. En oslagbar kombination
12. Om jag skulle dö sÄ skulle det vara i detta...
13. Min drömoutfit




Har ju tusen svarta plagg och jag viste inte vilket av dem jag skulle vÀlja, hahah!
TvÄ av dem Àr lÄngklÀnningar, och det kÀndes som de mest svartaste plagget! Mest tyg, mest fÀrg! Det fick dÀrför bli den hÀr dÄ de andra Àr en maskeradklÀdnad! Den hÀr klÀnningen Àr hur fin som helst. Trist nog lite genomskinlig. MÄste hitta snygga panties att ha under och sÄ kan jag börja anvÀnda den sen.
#1 - - Anna:

H&M har bra ;D

#2 - - Linnéa K:

LÄngklÀnningar Àr sÄ fint! Synd att man inte har kroppsformen för det. :/



Är det okej att lĂ„na listan?

#3 - - lea:

kul att du Àntligen kom igÄng med listan :D

din klÀnning Àr super-fin och sitter sjuktsnyggt, lite sÄdÀr halv-tajt.

SjÀlv sÄg jag ut som michellingubbens storebror i en tajtvariant :(