STiL-LiSTA, #7 MiNA FAVORiT SKOR

01. Ett svart plagg
02. Ett vitt plagg

03. Ett färgglatt plagg
04. Mitt favoritplagg
05. Min favorit väska
06. Mitt bästa fynd
07. Mina favorit skor
08. Mitt sämsta köp
09. En outfit från senaste veckan
10. Det här skulle jag alltid kunna bära resten utav livet...
11. En oslagbar kombination
12. Om jag skulle dö så skulle det vara i detta...
13. Min drömoutfit



Jag har bara haft dem sen i onsdags, men jag har drömt om dem i typ tusen år känns det som. Varje gång jag ser dem på min skohylla så pirrar det till i magen. Kan inte förstå att det verkligen står ett par Litas i mitt rum! Och när jag har dem på mig, det går knappt att beskriva.. det är som om skorna är sydda efter min och enbart min fot. Fantastiskt! Imorgon ska jag inviga dem utomhus!

#1 - - ~ S O F i A ~:

ryyysligt snygga! :)

#2 - - pimpXprincess:

Jag fattar inte hur du kan gå i dom, hehe!