SÖNDAG - 110522



Hello goodmorning! Jag vaknade till solstrÄlar och trodde jag skulle fÄ chansen att Àntligen sola igen, men nu Àr det Äter grÄtt och trist hÀr. Sitter och vÀntar pÄ att bÀbyboy ska vakna sÄ jag kan se pÄ tv eller nÄgot, haha!

Filmen igÄr var a w e s o m e!
Jag vÄgar nÀstan sÀga att det var den bÀsta Pirates filmen! FörstÄr inte vad kritiker snackar om dÄ de sÄgar filmer? Jag tyckte storyn var himla underhÄllande, filmen var super och jag skrattade högt flera gÄnger, och jag saknade inte Will och Elizabeth en enda gÄng. Helt enkelt en toppen film, och himla kul att man kunde se den i 3D! Det enda negativa; designen pÄ glasögonen, otroligt obekvÀma!
Om en liten stund kommer bilder frÄn gÄrdagen, ska bara hitta min kamera först, hahah!
#1 - - Anna:

DÄ kanske man borde gÄ och se den filmen :)

#2 - - pimpXprincess:

Åh, jag mĂ„ste ocksĂ„ se Pirates :)

#3 - - - Alexandra!:

HOPPAS verkligen jag hÄller med dig om den fjÀrde filmen, för usch vad jag inte tyckte om trean. =/