PROMTiME

Så var det äntligen dags! Det jag har kämpat med så många dagar nu!



Den grekiska prinsessan och hennes baldejt har precis åkt iväg.
Nu åker jag och mami efter för att kika på då lillasyster går på röda mattan i vackraste klänningen. Snart ska ni få se den!
#1 - - Johanna:

Sv; Nej, eller hur! ^^ Typ London eller L.A!

#2 - - emma: foto,mode,dans-blogg:

förstår inte hur du kan va så jäkla snygg?



sv: haha man samlar på sig under åren! finns där topshop där du bor? :O är Malmö helt ute ?

#3 - - Flickvall:

Åh vad kul! Minns hur mysigt det vart på min bal <3 Kan man inte få ta studenten igen?

#4 - - pimpXprincess:

Vad kul :)

#5 - - emma: foto,mode,dans-blogg:

sv: haha gud vad yr jag är! kom precis på att jag t.o.m. varit inne på topshopen på nova lund.

#6 - - emma:

Åh, det ska bli jättespännande att se klänningen! :) Ser fram emot det!



sv: TACK! Ja, jag såg ditt linne, skiiitsnyggt ju! Jättebra gjort :)

#7 - - ZOOFIE:

Du är såååå snygg! :D

Och vilket fint skal du har, se till så det inte äter upp dina kanter bara, det gjorde mitt :(