ONSDAG - 110511

Hello and goodmorning! Jag har tvÄ smÄ plastblommor i min fönsterkarm. De ser vissna ut. Hur lyckas man med det? Eller sÄ Àr det mina andra vissna blommors skugga som tynger ner dem ocksÄ. Who knows, who cares? Var ju inte direkt det jag skulle berÀtta...


Inspopics from weheartit!

Idag ska jag som sagt till arbetsförmedlingen!
Blir ocksÄ ett litet stopp pÄ en seconhandbutik inne i stan dit man kan sÀlja klÀder, hoppas pÄ att skramla ihop lite mynt dÀr. DÀrefter ska vi hem i ilfart. Vi satsar pÄ att sy sÄ mycket som möjligt av systers balklÀnning idag. Om tre veckor har balen nÀmligen redan varit... PUSSS
#1 - - Zoofie:

sv; Förra sommaren hade jag mer lÀsare Àn vad jag nÄgonsin haft :( det Àr det som oroar mig, jag hade mest lÀsare under sommaren :(

#2 - - Zoofie:

Sv; Det kan det iofs nog vara. Jag vet sjÀlv hur mycket jag har :o jag hÄller pÄ att drunkna i lÀxor :(

#3 - - Jennilie:

Sv: Tack :) Och ja de blÄ byxorna var ocksÄ sÄÄÄ snygga!!