MÅNDAG - 110516

Inatt har jag sovit kanske tre timmar. Det gick liksom bara inte att stÀnga ögonen. Inte hjÀlpte det dÄ vinden som susade in genom det öppna fönstret, gjorde otÀcka spökljud och fick trÀpersiennen att obehagligt slÄ i blomkrukorna. MörkrÀdd som jag Àr hoppade jag till varje gÄng det kom ett överaskande obehagligt ljud. Inte lÀrde jag mig heller att det var pÄ grund av persiennen. MörkrÀdda paranoida dumBunny!

Idaaag.. Àr planen att sy sÄ mycket som möjligt pÄ systers balklÀnning. Exakt tvÄ veckor kvar till balen nu.
Ska ocksÄ försöka fÄ in nÄtt outfit och musikinlÀgg till er idag, kÀnns som det var lÀngesedan det hÀnde nÄgot kul hÀr!


Bild frÄn förra veckan, dÄ jag och Alex promenerade runt Trollsjön i Eslöv.

#1 - - bird:

love thoose shoes :)

#2 - - emma: foto,mode,dans-blogg:

Äh, sov ocksÄ bara 3 timmar i natt! Jag kunde inte sova för jag var sÄ glad!

#3 - - Anonym:

snyggt!

#4 - - - Alexandra!:

Jag förstÄr PRECIS din kÀnsla av de dÀr ljuden, har varit med om liknande för mÄnga gÄnger. Inte alls kul. =/