LÅT OSS ÖPPNA MiTT "HEMLiGA" PAKET

Det var en superduperstor Nellybag jag fick med mig hem idag minsann! Dock sÄ vÀgde den nÀstan ingenting. Jag hann knappt innanför dörren innan jag slet upp den! Ut for en jÀtte fin (och för en gÄngsskull hel) skokartong!


Hihih, nÄn som kan gissa sig till vad för skor det Àr? ;D


Damdamdamdaaaaaam! VĂ€rldens finaste underbaraste och perfektaste skor!


Skorna Àr fantastiska. Imorgon ska jag berÀtta varför jag tycker det Àr vÀrldens finaste skor. IkvÀll ska jag bara ha dem pÄ mig!
#1 - - Anna:

Nicenicenice!!

#2 - - Paulina hilding:

Åh tack!! Gud sĂ„ snygga!

#3 - - Zoofie:

Haha, Àntligen va? ;)

#4 - - pimpXprincess:

Haha, du och skor alltsÄ ;)



Svar: Det som Àr up with me och fjÀrilar Àr att fjÀrilar Àr min största fobi. Jag vet att dom inte kan göra nÄgot och blablabla, men jag fÄr rÄpanik nÀr jag ser dom. SÄ Àckliga, hemska och... usch! :|

#5 - - Anonym:

NOOOOOOOOOooooooo, you have joind the dark side !!! :(