BUNNYS HARRY POTTER pt. TWO

Ni lÀsare som följer mig frÄn min förra blogg, kanske minns för tusen Är sedan dÄ vÀggarna pÄ mitt rum pryddes av Tokio Hotel posters? Varenda centimeter av vÀggen var tÀckt och emellanÄt gick det knappt att se att vÀggen under till var blodröd. I alla fall, innan TH kom till sÄ pryddes vÀggarna i lika stor utstrÀckning av Harry Potter bilder. Jag har utklipp, tidningsartiklar, utskrivna bilder och egenritade bilder sÄ det rÀcker och blir över. HÀr Àr nÄgra!

Av min moster som ofta Àr ute pÄ resor fick jag under flera Är Harry Potter dag-kalendrar. HÀr Àr ett avrivet blad ur en kalender, och jag rÀknade ut att den Àr frÄn 2005 (omg sÄ lÀnge sen!) PÄ bilden Àr lite gnuggisar och en rubrik jag mÄste ha tyckt varit intressant.. haha!


DÄ man köpte första filmen pÄ VHS sÄ följde den hÀr lilla bilagan med. Som ni ser kunde man tÀvla, och priset var alla set i den första upplagan av Harry Potter lego.


Och jag tÀvlade. Och vann! En kvÀll innan jul kom vi hem och sÄ stod det ett enormt paket utanför ytterdörren! Mamma blev vansinning och undrade vad vi hade köpt (men hallÄÄ, jag var tolv och viste knappt hur en dator funderade eller hade mobiltelefon!), men det var bara lilla jag som hade vunnit. Jag och pappa spenderade flera veckor med att bygga. Det stod lÀnge lÀnge lÀnge uppbygt pÄ hyllorna i mitt rum. Nu Àr det pÄ vinden och jag och Alex ska bygga upp allt igen dÄ vi har flyttat ihop.






En artikel jag tyckte mycket om att lÀsa, haha! SÄÄÄÄklart att jag var kÀr i Daniel Radcliffe dÄ jag var tolv Är! Vem var inte?




En ganska hemsk artikel, dÄ det pratades om femte boken! Som tur Àr blev det ju inte sÄ! Dumbledore kom ju tillbaka och rÀddade honom!


Jag har Àven fyra stycken postrar i storleken 70x50 centimeter, som butiker hade i skyltfönster dÄ Hemligheternas Kammare kom pÄ DVD. Jag fick dem av teknikaffÀren ute pÄ Nova Lund. DÀr Àr en bild pÄ Harry, en pÄ Hermione, en pÄ Ron och en pÄ Dobby(!). Men jag kan inte hitta dem, och det gör lite ont i hjÀrtat. Jag hoppas att de finns pÄ vinden, men jag kommer inte upp dÀr. Men jag lovar att jag ska visa dem sÄ foort jag hittar dem! ^^
#1 - - Anna:

Wow, du Àr lite knÀppis ;) <3

#2 - - Gosia:

Pinsamt nog var jag aldrig kÀr i Daniel.... Men i Tom Felton dÀremot! Hahaha gud....

#3 - - viola:

gud sÄ underbart! Jag blir helt varm i hjÀrtat :) att nÄgon mer förstÄr det helt fantastiska med harry potter. <3