BUNNYS HARRY POTTER pt. THREE

Dags för den trejde delen i samlingen, som fÄr innehÄlla klÀder och sÄnt! ^^

TvÄ stycken tshirts.
Den blÄ kan jag fortfarande ha, men Hermionetröjan Àr yttepytte liten nu, haha!


Och mitt fina linne jag mÄlade nyligen!


Hahahahah ibland kommer jag inte ihÄg vissa saker jag har. De hÀr fick mig att skratta högt!


En ful slips! Undra om Alex vill ha den pÄ sig dÄ vi gÄr och ser sista filmen...AHAHA. Jag dör lite.

En av vÀrldens finaste tjocktröjor!


Under de senaste tre filmerna har jag alltid haft den pÄ mig dÄ vi sett dem pÄ bio... im a nerd oh yes i am!


Sorteringshatten har jag ju ocksÄ sÄklart!



Min HogwartsklÀdnad!


Och ett par vackra örhÀngen.
#1 - - Pyrola:

Hehe, slipsen har jag, och en gryffindor-halsduk! :D

#2 - - emma:

ÅÅHH, eftersom jag ocksĂ„ Ă€r ett stort HP-fan blir jag helt exalterad nĂ€r jag ser din samling. sĂ„ himla fint!



Förresten mÄste jag bara passa pÄ berÀtta att jag verkligen gillar din blogg, du har jÀttefin stil! Inspirerande :)

#3 - - amelie:

grym samling ! vart fÄr man tag pÄ sÄdana örhÀngen?