ACCiO HARRY POTTER-SAMLiNG, ELLER?



Sitter och pysslar lite med ett kommande inlÀgg. FÄtt önskemÄl om att visa min Harry Pottersamling. Nu har ni snart vÀntat tillrÀckligt lÀnge! Haha, det Àr bara sÄ mycket att samla ihop. HÄll ut, det dyker upp nu i veckan ;D
#1 - - ellinor:

sv: 8.30 - 16 (u) onsdag och torsdag. Sen lediiiig pÄ fredag-sönd! :D

#2 - - angie:

Tackar! ^^ ;)



Åh nice! Vilken fĂ€rg valde du? =)

#3 - - Marigona:

sv: Haha jaa! Jag vet nog ingen som Àr sÄ galen i skor som du! :D

#4 - - Anonym:

seriöst mÀnniska, vet du hur mycket du förgyllde min kvÀll igÄr eller? gahhh <3333333333

#5 - - Erica:

Det ska bli intressant att fÄ se din Harry Potter-samling! :-)



Svar: Ja, jag fasar ocksÄ lite. Men jag lÀngtar mest. :-) Men jag tror att mÄnga kÀnslor kommer att utspelas inuti mig pÄ kort tid nÀr jag Àntligen fÄr se den, med tanke pÄ bÄde hÀndelseförloppet i handlingen och faktumet att det Àr den sista.