LÖRDAG - 110312

I can't sleep anymore. Jag darrar, svettas, fyrser och pirrrar pÄ samma gÄng. Sitter hÀr och smsar med Anna, lÀser bloggar och uppdaterar mig om Japan. Kunde inte somna igÄrkvÀll heller, fast det var inte för dagens planer, utan jag kunde inte slita mig pÄ livesÀndningarna angÄende Japan. Things just kept happening and happening.



Och nu precis svensktid, sÄ blev det en hÀrdsmÀlta i ett av kÀrnkraftverken.
Kan inte sluta tÀnka pÄ hur stort det hÀr Àr. JordbÀvning, tsunami och exploderande kÀrnkraftverk. Och hÀr sitter jag och lider av nervositet angÄnende min tatto jag ska göra idag, nÄgot jag sjÀlv valt att utsÀtta mig för, medan folk runt om i vÀrlden dör av naturkatastorfer (eller varför inte inbördeskriget i Libyen?). Det sÀtter saker i perspektiv.

Yes, jag kommer fortsÀtta vara nervös. Nervös fÄr man vara.
Men jag har ont ont i hjÀrtat fortfarande över vad som hÀnder i vÀrlden.
#1 - - jowjow:

vart köpte du din tröja :) =?