TiSDAG - 110308

Godmorgon finisar! Idag har jag exakt en mÄnad kvar pÄ praktiken. Blir till att lÀgga pÄ ett extra kol nu och arbeta Ànnu lite bÀttre! Samtidigt vill jag inte att det ska ta slut för snabbt, eftersom det Ànnu (för min del) Àr oklart om vad som kommer hÀnda efterÄt..



Well well, det Àr underbart vÀder idag. Det kanske lockar folk ur sina stugor och ut pÄ shoppingrunda! Let's hope! Jag har i alla fall en hel dröös av undanlagda plagg som jag tÀnkte skulle fÄ följa med mig hem idag, hihi!
#1 - - LADY VICTORIA:

Jag tÀnkte pÄ denna video:

http://www.youtube.com/watch?v=W5l6cIk4Ap4 , men det kanske Àr en Trubute till henne eller nÄgot?

;-)

#2 - - Pyrola:

SV: Åh! MĂ„ste ta mig en tur till BikBok dĂ„ ;D Vad kostar de typ?



Fan vad SNÖGG du var i lĂ€ppstiftet! GAH. avis...

#3 - - Cina:

wow sÄ cool ny layout du har pÄ din blogg - snyggt!

Men ta pÄ dig mÀnniska du kommer att frysa om lilla magen hihi.

KRAM

#4 - - isa:

Skitsnyggt! Och snygg header! Gillar dina ringar ocksÄ :D

#5 - - - Alexandra!:

Du Àr SKITSNYGG i svart lÀppstift! :O