THE TALES OF BEEDLE THE BARD



Är lite barnsligt glad just nu. Nä, sa jag lite? ÖVERDRiVET GLAD! Den är så fin så jag dör lite. Jag ska läsa sagor ikväll. För den som inte har koll; The Tales of Beedle The Bard är en sagobok som tas upp mycket i sista Harry Potter boken. Precis som Quidditch Genom Tiderna och Fantastiska Vidunder och Var Man Hittar Dem, (som också är böcker från böckerna) har J.K. Rowling valt att skriva och publicera böckerna. Jag tycker det är en fantastisk grej. Det gör Harry Potter-världen ännu mer levande än vad den redan är.
#1 - - Flickvall:

Hmm, den borde man kanske ta och läsa. Gillar ju Harry Potter böckerna (dock filmerna hade jag kunnat klara mig utan)

#2 - - isa:

Läste den för ett tag sedan, köpte den faktiskt i London också <3 Ja, jag är en stor nörd.

#3 - - Mikka:

ÅH! Jag vill ha den boken, hur fick du tag på den?! :O :D