#1 - - - Alexandra!:

NEJ, VAD ROLIGT! Om en vecka bara också? ÅWESUM! :D Fasiken så jag längtar, hoppas att går bra också!



sv: Aw, tack så jättemycket, Bunny!

#2 - - Stina:

Ã…h, vad kul! :D

#3 - - Gosia:

Yeeey! :D

Vill också våga... haha :(

#4 - - Hanna Wild:

Vad ska du göra för något? :-)

#5 - - Flickvall:

Oh va kul! Jag vill också tattuera mig men jag velar hela tiden. Eller nu har jag bestämt motiv iaf, men ska bara spara ihop lite cash :P



SV: Va bra! :D Stressa inte, jag är skitglad att du tar dig tid. Så jävla schysst!

#6 - - Lina - en 20Ã¥rig djurtokig tjej:

Vad ska du göra för tattoo? (:

#7 - - Lina - en 20Ã¥rig djurtokig tjej:

SV: Okej jag förstår! :D Spännande ! :D Är sjukt snyggt med tattoos! :D

#8 - - Zoofie:

Åh, jag längtar också :D Tills jag får se den :D

#9 - - Emelie, melvins mamma:

mys. Det är dock drog, börjar man vill man ha fler säger hon som just nu är på sin nr fyra. Vad ska du ha för något och vart?

#10 - - pimpXprincess:

Spännande! :)