AGAiN WiTH THE BLACK LiPS



Allvarligt talat sĂ„ tror jag att jag behöver, och mĂ„ste ha ett svart lĂ€ppstift! Typ nu! Åh, jag Ă€lskar trender som man finner intressanta, men som man inte vĂ„gar ge sig pĂ„.. men sedan sĂ„ ligger de dĂ€r bak i huvudet som en liten karamell, och dĂ„ man sugit pĂ„ den tillrĂ€ckligt lĂ€nge som blir det fantastiskt! Jo, mĂ„ste ha Ă€r nog rĂ€tt sagt!

Vad tycker ni om svarta lÀppar?
#1 - - JOss:

ashett!

#2 - - LADY VICTORIA:

Supercoolt! :D Dock kÀnns det (för mig) en aaaaning svÄrburet, eftersom jag Àgnar nÀstan all min tid utanför dörren med att vara i skolan...! ;)



XoXo Lady Victoria

#3 - - Mikaela:

Snyggt med lÄngt hÄr pÄ kvinnor! ;)

#4 - - ZĂ€ta:

Tkr att det Àr snyggt med svarta lÀppar, och det kÀnns som om det passar din stil. SÄ go for it! ;)

#5 - - pimpXprincess:

Snyggt pÄ vissa, fördjÀvligt pÄ andra. Hehe :)