IM SO NERDY

Det var Alex önskan att vi skulle Äka till Malmö och gÄ till Si-Fi-Bokhandlen idag. Jag tÀnkte trippa vidare till BikBok eller nÄtt annat kul dÄ han var dÀr, för efter vÄra tidigare besök i denna affÀren i Göteborg sÄ typ dog jag av tristess av bara tanken pÄ att behöva vÀnta pÄ honom dÀrinne. Men jag fastnade bland hyllorna sjÀlv!




Jag fann en helt fantastisk bok dÀr bland hyllorna.
SĂ„ fort jag fĂ„tt tag iden vĂ€grade jag stĂ€lla den ifrĂ„n mig och det resulterade ju helt enkelt i att jag fick betala för den dĂ„ jag lĂ€mnade butiken. Åh wow. För under 400 kronor har jag nu en bok med fantastiska bilder och underbara smĂ„ överraskningar. Ja ni ser ju bara pĂ„ bilderna vad den innehĂ„ller!



Det blev ocksÄ en liten tidning med  Harry Potter special. Tillexempel en liten bilaga med massa bilder. Dock fÄr jag inte lÀsa den Ànnu. Den innehÄller bilder frÄn senaste filmen och jag vill inte veta vill inte veta Ànnu! ^^
#1 - - Mikka:

Jag dör, mÄste. ha. den. boken. !!! Har bestÀllt det numret av Empire som har Harry Potter special men inte fÄtt Àn....

#2 - - pimpXprincess:

Vilken tur att du följde med in dÄ ;)

#3 - - Anonym:

kan informera att bilagan inte avslöjar nÄgot!har köpt den sjÀlv och jag trodde ocksÄ det ,men sÄ Àr det inte..



Àr det verkligen marauders map?!vad för annat lÄg innuti? :)