DET SÄMSTA MED SOMMAREN

Sommaren Àr helt klart min favoritÄrstid. VÀrmen, hÀrligheten och alla möjligheter som finns. Men det finns nÄgra negativa sidor. HÀr Àr fyra! Kan ni komma pÄ fler? ^^

Getingar, och andra dumma kryp! Men speciellt getingar. De har verkligen inget syfte i jordens kretslop!

Skoskav. Samma sak varje Är. Varför lÀr sig fötterna ingenting? Spelar ingen roll om det Àr nya skor eller gamla skor. Ont ont ont!

För min del, glassÀtandet! "Ska vi Äka en svÀng och köpa glass?" Ja men det gör vi sÄ kan jag titta pÄ! :(


VÀrmen pÄ bussen. Kom igen, öppna nÄgra fönster och stÀng av vÀrmeelementen!


Mitt hemska hemska hjÀrtformade skoskav! Har gÄtt med flippflopp i en veckas tid snart haha!
#1 - - Smultronet.:

Jag kÀnner precis samma med skoskav. Jag kan sen förra sommaren inte ha söta ballerinaskor lÀngre, nÄnsin eftersom jag ALLTID fÄr skoskav efter 6-7 minuter nÀr jag gÄtt med de. Men som tur Àr finns det sandaler som ocksÄ funkar, annars fÄr jag leva pÄ mina stövlar!

#2 - - Anna:

Finns det nÄgot glasstÀlle dÀr de har mjölkfriglass sÄ tar jag dig dit!

#3 - - pimpXprincess:

Isglass funkar ju? :)

#4 - - Paula:

I hear yah! mina hÀlar har försökt döda mig i flera veckor... varje Är samma sak sÄ fort jag fÄr av mig kÀngorna.