BUNNYS HARRY POTTER pt. FOUR

Och här kommer helt enkelt lite saker ur samlingen som inte fick plats under nån annan kategori än "övrigt"!

Ungefär hälten av alla mina Bertie Botts Bönor askar. Jag älskade godiset då det fanns. Om ni inte ser det..


Jag tyckte också om chokladgrodor
! Här är några av mina kort!


Ska vi kanske se en film? Och nej, det här är inte alla av mina biljetter. Det finns fler. Jag försöker att se filmen minst två gånger på bio i alla fall!

Påpcårn änywåne?

HAHAA. Jag minns att jag gömde den här länge så inte mami skulle kunna slänga den! OMG så gammal den är nu.

Min trollstav.
Jag var nog en vild och aggresiv liten häxa jag... Och en av mina De Vises Sten som följde med Harry och Hermione dockorna. Tror att den ena kan ha gömt sig bland alla Barbiestuffs på vinden. Fattar ni hur coola mina Barbies var som kände Harry och Hermione?


Lite pyssel!


Datorspel! Vill ni veta en sak? Jag har ännu ej klarat första spelet...

En kortlek!



Och mina fina fina brädspel!

Och kanske en av de finaste sakerna i samlingen, min tatuering såklart!

Deeet var nog allt.  För nu. Haha. Hoppas ni tyckte det var kul att se samlingen!
#1 - - Flickvall:

Jäkla stor samling, men kul att se allt, shit va med grejer det finns! :)

#2 - - pimpXprincess:

Haha oj, du är verkligen ett fan du ;)