BREAKiNG DAWN

En ganska trist sneak peak / teaser trailer. Men jag lÀngtar lite i alla fall! Stora delar av boken fick mig att vilja spy dÄ jag lÀste den, men jag ser ÀndÄ fram emot att se filmen i höst! Vad tycker ni?

#1 - - - Alexandra!:

Tyckte ocksÄ den var rÀtt dÄlig men kan tÀnka mig att det kommer en bÀttre nÀrmare premiÀren. FAN sÄ jag lÀngtar! :D



sv: Jo jag kan ju det, tittade Àven pÄ lÄnga som kan klippas men jag Àr lika nojig dÀr. :P

#2 - - ellia:

jag gillar nÀr sÀnggaveln knÀcks hahahaha

#3 - - - Alexandra!:

sv: Ja gud ja, jag tÀnker inte missa den! TÀnker dÀremot inte se den pÄ premiÀren, lÀr vara galet mycket skrikande smÄflickor. :P

Hoppas dem inte dröjer för lÀnge med att visa andra delen!



Åh, om man bara kunde sy och fĂ„ en schyst söm!

#4 - - emma:

det jag Àr mest spÀnd över Àr nÀr ungen fötts, vill se psykobarnet. och som du sa : trailern var ju dock inte den bÀsta.

#5 - - Gosia:

Jag tycker det suger att hon blir gravid.... Vet inte om jag Àr speciellt spÀnd inför fortsÀttningen, kÀnns som det kommer vara skitdÄligt :(

#6 - - Kajsa:

Är inte fan av filmerna och inte lĂ€st böckerna, men kĂ€nns som en sjĂ€lvklarthet att se dom iallafall ^^



Men senaste filmen.. Hon blev aldrig vampyr va? Mitt minne sviker mig xD

SÄ hon Àr fortfarande vanlig eller sÄ?

#7 - - Kajsa:

Och sÄ glömde jag skriva att jag Àlskar ditt hÄr! Superfint verkligen :)