"ALWAYS"








And now it's time. Mitt hjärta känns som det ska gå i tusen bitar just nu då jag skriver detta. Efter alla dessa år så kommer slutet. Slutet på sagan. Jag är rädd för slutet. Jag är alltid rädd för slutet. Att sagan redan är slut, det vet jag ju. Men boken är boken och man har alltid vetat att efter boken kommer filmen.

Jag är rädd för hur mycket jag kommer gråta då alla älskade människor dör.
Alla personer som jag har växt upp med. Det är en hemsk och blodig historia, och jag vågar inte tänka på hur det kommer bli att se den här delen av historien.
Det är en annan sak då det får färg och liv och form. Och röster och känslor och det visas framför en att såhär är det. Kanske man inte borde se filmen? MEN. Det tar ju faktiskt inte slut. Det kommer mer och jag vet det. Det kommer aldrig ta slut, slut. Det kommer alltid påminna mig om hur jag har lärt mig att leva och hur jag känner och tänker. Och det kommer alltid finnas kvar.