SVAR PÃ… KOMMENTAR



Jag bryr mig inte om var plaggen är köpta, om min jacka från H&M är köpt secondhand, eller som i det här fallet, lånad av min lillasyster. Men det kan ju vara så att någon annan tycker, gud vad snygg den jackan var, vart kan jag hitta den? Åh, den är från H&M, då vet jag var jag ska börja leta! Om plagget är från H&M Trend så brukar jag skriva det, då just det märket från H&M inte säljs överallt..

Spela roll om mina skor är köpta direkt från Jeffrey Campbell eller om de är från Nelly.com.
Samma sak här. Kanske är det någon som gärna vill ha dem men inte har en aning om vad de heter. Är det då ett speciellt märke då berättar jag ju hellre det än var ifrån de är köpta, så personen slipper leta igenom tusen par skor hos Nelly. Är skorna då sedan ett par Nelly Shoes, då står det att de är från Nelly.com.

#1 - - ellinor:

heja Bunny!

#2 - - TS:

Då vet jag att det är så du/folk menar. Tänkte mest att det var som en status grej att skriva att man köpt skor av ett dyrt märke. Därav bara skriva ut märket på skorna och inte vart du fått tag i dom. Jag läser din blogg för jag tycker den är intressant, inte för att jävlas.

#3 - - Zoofie:

Fan vilken onödig kommentar? :S

#4 - - Emelie - Frisör & vardag:

Jättebra skrivet ! ^-^