SOME OF MY SHOES - TJOCK KLACK

Ni är några som har velat se hur många par skor jag har. Liksom Alex familj (som ofta retar mig för mina skoköp) så verkar några tro att jag liksom har tusen par. Och att jag aldrig skulle ha några pengar kvar för att jag bara köper skor. Så är det inte. Här kommer några, de med tjock klack!




1. Jeffrey Campbells Lita shoes. Sparade länge till dem. Men de är faktiskt billiga för att vara märkesskor. 1695 kronor har jag betalt för dem. Och de är så värda de pengarna. De slits ju ingenting då man knallar runt i dem!

2. Ett par klossklackar från Din Sko. Ingen höjdare faktiskt eftersom de inte är rundade under tårna, vilket gör att man går helt platt och inte kan böja på foten. Man får kramp i fötterna av att gå i dem förlänge. Köpa på rea. 99 kronor istället för 599. Helt okej.

3. Lackkängor från Have2Have. Ganska trist kvalite. Bara plast. Men jätte sköna att gå i! Även de är reaköp, 299 istället för 599! Ja tack.
#1 - - Johanna:

Sv; Hihi tack! ^^ Ska nog ha den när vi firar mamma på söndag :3

#2 - - Elin:

Den som ändå hade råd med ett par Jeffreys, buhu:(