BUNNY STYLE



KlÀnning - BikBok / Skor (nya) - Tradera.com / Armband (nytt) - Ur och Penn
#1 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Haha. Hur lÀnge har du gjort det dÄ? :)

#2 - - THE NEW YORK THING -:

skithÀftiga skor! ;)

#3 - - pimpXprincess:

Snyggt som vanligt :)

#4 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Sen 2005 alltsÄ? Skumt, jag har aldrig sett dig och jag har lyssnat pÄ de sen slutet av 2005, början av 2006 sÄ jag vet i princip vilka alla fans Àr ifrÄn "den tiden" eftersom det var sÄ fÄ dÄ.. Eller menar nu nÀr monsoon kom ut 2007 i Sverige? Var du pÄ signeringen 2007 btw? :)

#5 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Jaahaaa :D! Men Äh, jag var ju ALLTID pÄ bdb, vad hette du dÀr? Borde kÀnna igen ditt namn ;) har som sagt koll pÄ de flesta fansen, haha.

#6 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Hm, neej det kÀnner jag inte igen :p Jo, jag bytte ocksÄ typ hela tiden , haha! Jag hete scheissegal kommer jag ihÄg.. Sen kommer jag inte ihÄg nÄt mer just nu (a) kanske kommer pÄ, haha..

#7 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

sv: Juuuuste, jag hette raawr rÀtt lÀnge ocksÄ, sen schlange! hahaha ;D och typ xSlickepott