30 DAYS OF HARRY POTTER


Böckerna absolut! DÀr Àr ju alla detaljer, alla personer och alla hemligheter som aldrig kommer med i en film! Jag lÀser om de nu efter att sista boken har kommit. Herre Gud, det Àr helt fantasitiskt! Allt blir sÄ uppenbart, och allt hÀnger verkligen ihop frÄn början till slutet!

Filmerna Ä sin sida Àr ju underbara det ocksÄ. SÄklart att man vill att ens favoritsaga ska bli en film! Man vill ju verkligen SE alla platser, personer och hemligheter! Det bÀsta Àr ju sÄklart dÄ det i filmen ser ut precis som det gjorde i mitt huvud dÄ jag lÀste historien. Typ, Luna. Hon Àr perfekt, precis som jag förestÀllt mig!




Nu blir det speltid resten av kvÀllen! Det kanske slinker in en zombiefilm dÄ det blir riktigt mörkt. KiSSES
#1 - - MiLLA:

Hej!



Jag undrar om du fortfarande syr tyllkjolar/underkjolar?

För jag ska nÀmligen pÄ bröllop i augusti, jag har köpt en svart/vit prickig klÀnning. Men jag skulle vÀldigt gÀrna vilja ha en lila underkjol som dÄ syns lite grann. För min pojkvÀn ska ha en lila fluga och jag vill att vi ska matcha lite, hehe.

#2 - - felicia.:

Jag Àlskar böckerna. För jag har redan skapat upp min vÀrls hur allt ser ut. Hur alla mÀnniskor Àr och hur varje minsta vrÄ ser ut. DÀrför har jag svÄrt för filmerna, för min harry potter vÀrld ser inte ut sÄ.