D i L L i G A F

Äntligen har det trillat ner ett stort paket i min brevlĂ„da. Ett paket som jag vĂ€ntat pĂ„ över en mĂ„nad. Det var mitt pris i tĂ€vlingen som bĂ€staste Zoofie hade innan jul! Åh sĂ„ kuul tĂ€vling!





Mihihih, blir helt till mig dÄ jag ser boken. Jag har ju klarat av en tredje del av min första tatueringsplan, jag Àr ju pÄ vÀg! Nu ska jag lÀsa och lÀra mig, förbereda mig för hÀndelsen. Snart har jag rÄd att boka tid! Miiiiiihihi!
#1 - - Zoofie:

Hihi ÄÄh vad kul att du blev glad :) bara synd att det tog en sÄn himla tid, men nu har alla dem :D hihih.



Sv; Eller hur! Att mÀnniskan inte bara kan hÄlla sig nykter nÀr han kör, Ätminstone.



Jag tror jag förstört mina chanser för evigt. jag kan fortfarande hoppas, men hur stor Ă€r chansen, liksom? :p jag blev jĂ€tte sur nĂ€r jag sĂ„g det - tre dagar efter festivalen. OCH de spelade tvĂ„ timmar efter takida.. PÅ SAMMA SCEN. FAN vad less jag blev. TĂ€nk om jag Ă€ndĂ„ hade Ă„kt. DĂ„ hade jag fĂ„tt sett bĂ„de takida och Johnny.. Inte som sist dĂ„ jag valde takida. (dum Zoofie)

#2 - - Rockalicious:

Sv. Haha eller hur han Àr creepy som ett as :( LÀr drömma mardrömmar om honom inatt xD

#3 - - Anna:

Ă„h kat!!

#4 - - Felicia:

Vilken hÀrlig vinst!

#5 - - Nea:

nice! Grattis till vinsten ^-^