SÖNDAG - 110206

Sovmorgon idag. DÀrefter klev vi inte upp förens vid ett. Frukost Äts fram tvn med Spy Kids pÄ fyran.
Har inte mÄtt sÄ bra idag, lite panikig och sÄdÀr. Eller lite och lite, var lÀnge sedan det var sÄhÀr mycket faktiskt..

Vi har kommit ivÀg till ica i allfall sÄ jag har fyllt pÄ kylen lite. Familjen kommer ju hem idag. Men mitt hjÀrta har precis gÄtt hem. Snart Äker han till Eslöv. Jag saknar honom redan. Efter att ha spenderat tid ihop med honom varje dag sedan onsdag, sÄ Àr det tungt nÀr han gÄr nu och dÄ jag inte vet nÀr vi kommer ses igen (förens pÄ fredag dÄ..).


Min nomnompojke.

SÄ idag har vi bara myst. Efter Spy Kids var vi ju tvugna att se Spy Kids tvÄ. Tydligen finns det en trea ocksÄ, som jag inte sett. Fast Aleks gillar inte den sÄ jag fÄr inte se den hahaha! Well. SÄ Àr min söndag! Imorgon gÄr jag in pÄ praktikvecka fem av tolv.
#1 - - - Alexandra!:

Den tredje Spy Kids Àr i 3D, fast gammal typ av 3D sÄ man mÄste ha de dÀr blÄ-röda brillorna. ;D

#2 - - Zoofie:

Trean Àr jÀtte dÄlig :( se den inte, den förstörde hela min syn pÄ spy kids :(

#3 - - Felicia:

Jag tror att ett lÄngdistansförhÄllande stÀrker ett förhÄllande. För dÄ hinner man vÀxa som person pÄ egenhand men ÀndÄ ha tryggheten i nÄgon annan.