#1 - - Pyrola:

Jag har precis haft i mig en jätteportion hemmagjorda linspannbiffar och stuvad vitkål, så redigt och yummy! ;D

#2 - - - Alexandra!:

Det jag åt är så fruktansvärt tråkigt i förhållande till det du åt, så jag vågar inte berätta. ;P



sv: Alltså det var verkligen SÅ komiskt! Sa bara smack om huvet. ;D

#3 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

det åt jag igår + vegetariska vårullar, idag åt jag gyrostallrik. onyttigtjej.se haha

#4 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

sv: vi får ge varandra kramar via cyberspace.

haha, det är en tallrik med pommes,sallad,tomat,gurka,lök,sås och nån ungefär samma kött man får på kebabpizza! :D

#5 - - Anna:

Det ser gott ut! Jag åt god bagel från espresso house hahah.

#6 - - lea:

ååååååh asiatisk vore gott!!!

Jag har inte käkat nått alls idag typ. 2 mackor och en skål soppa. Ska snart göra en till innan jag somnar :>